2011. június 25., szombat

Nosztalgia

Előjött egy kedves érzés ez pedig a nosztalgia... Bekapcsoltam a Win 2000-es gépemet amit mindig Win 95-nek szólítok, mert úgy jobb a hangzása... Beléptem, nincs a számítógépben billentyűzet, na akkor APAAAA... elkértem a billentyűzetet és bekötöttem. Oké akkor rá az exit setup-ra.


Jóh nagy nehezen elindul és a farkasom jelenik meg mellette hogy "Hello-Belló^^". Hát ezen a hétvégén asszem ez az egyetlen pozítív dolog... :P


Előkaptam a MIYAVI-s pósztert, hát nah akkor tegyük fő... már jobb a környezet érzésem, Maka-t az asztalra, Mondo-t is az asztalra... fuhh már jobb. És az utánozhatatlan dolog ami nem maradhat el... A régi msnbe való belépés... (msn messenger 3.0) jóh nagy nehesen megszenvedtem a belépést, a keiruriko@freemail.hu-n és még mindig fáj hogy a másik msnemnek nem tudom a jelszavát...


Minden esetre ez az egész előhozta a régi emlékeket.. és akkor nézzük meg a mappámat, egyből előugrottak az Inus képek és elkeztem sírni... Abszolúte kiborultam... ez az egyetlen ami megráz... az emlékek. Hogy a legjobb barátomat vesztettem el... azt aki a legtöbbet jelent számomra... Vajon ... Itt reménykedek de semmi esélyem semmire... Nagyon rossz. Holnapután megyek vissza kórházba és már egy ember se fog látogatni... :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése