2011. július 2., szombat

Fura.

Megint hónap eleje és bevagyok csavarodva hát persze jön 3-a. 10 hónap lett volna... :( És még mindig számolom? Dia nőj már fel! Lehetetleneket persze lehet kérni...

Elkezdtem depizni Viktoron. Ezek után öhm persze. Megszokott hogy nekem semmi nem jön össze... Mennyi volt 2 hét? Fogalmam nincs... Nah de végülis szerdán szakított velem, pontosabban már szakítottunk egy ideje csak megmondta h ne vegyem le. Oks... háh nesze neked aszfalt... és annál is keményebb a vasoszlop... meendegy. Túlléptem rajta. De Inun? Persze hogy nem és ez aggaszt... hisz miért felejteném el a jókat és azokon is átkell lépnem de nem akarok. >< :( Heeelp! Helyett: Heeell!

És hogy ez az egész megmarad majd barátságnak? Remélem. Mert reményem mindig van. Nem fogom feladni ahogy elveszíteni sem akarom. Olyanunk vagyunk mint egy "defektduo" nélküle senki lennék.

Jelenleg itt nálam 9 58 van. de ebből faragjunk le fél órát mert az órám fél órával amúgy is siet... izgulok és alig bírok aludni. Vajon mitől van ez az egész? Mindenesetre télleg jó lenne szundiznom ezen a napon... :)

Jondival nem besztem egy ideje... vajon megbántottam?? :O ugy hiányzik mindenki!:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése