2011. október 19., szerda

Gólyahét :D

Hétfőn míg az osztálytársaim kiküzdötték a lelküket, én olvastam. Kedden szétrajzoltam az agyamat, mint ahogy mindenki más. Ma szerdán táncoltunk és ma is valahogy ez volt a felállás a végére:

A jelenlegi állás
1. helyezett9.D
Uhh szóval miután lealáztunk magunkat az égész iskola elött én folyamatosan bepánikoltam, mert annyira tetszett másoknak, a maraék két csoport tánca. Naná. :D Megijedtem. Végégre viszont kiderült h ma is mi nyertünk, tehát ha már frissített, akkor a mai állás ez:
A jelenlegi állás
1. helyezett9.D
2. helyezett9.B
3. helyezett9.E
4. helyezett9.A
5. helyezett9.F
6. helyezett9.C
Rohadtul büszke vagyok az én osztályomra, akikkel összehoztuk az egészet. :D A mai nap a reggeli felbaszott hangulatom után jobb lett és most remekk paszban vagyok. :D Fuck yeah. Szóval szeretem én ezt a világot! :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése