2011. november 23., szerda

komolyan mondom kezdek félni.

Jó full idegen tegnap jöttem haza metrón, full fáradtan, gyöngyösinél felültem, mert már készültem arra h 2 megálló és leszállok. Hirtelen a fölöttem levő lámpák nagy szikrákkal kirobbannak... öööö jóóóó azon kívül h vaksötét lett abban az egy vagonban, gyorsan cselekedtem, és megörökítem... alagútban... én is okos vok.... de m1... a lényeg a képen nem látszódom, de a másikon látszik, hogy milyen sötét volt a vagonban.... uhhh még mindig találok szilánkokat a ruhámon.... Jó oké, vérnyomásom még mindig az egekben a sokk meg az egész miatt. Pont ma, pont miután takut látogattam. Pont miután Timinek meséltem h mitől vagyok full ideg. És jééé pont az a szerelvény vagon és lámpa ami a közelemben van.... Tökély.... Már csak azt kérdezem.... miért én, miért akkor.... Komolyan megérte kockáztatnom, hogy egy nem-et mondtam arra a kérdésre? Mind megválaszolhatatlan. De ismét aggódom... remegek, félek. Mizu.... aj istenem.... egyre nehezebb viselni ezt a terhet 10 hónapja.... Miért?

Képeket majd holnap felteszem... igazából csak két kép... az egyik egy nagy sötétség, az én lennék, a másik meg maga a metró ajtaja és épp újpest városkapunál fékez a metró.

Szeretlek Mizu és remélem nem ilyedsz meg attól ahogy majd elmondom élőben...

Ami szent, az az, hogy a tegnapi nap nagyon szar volt... és lehet nem csak nekem.

6 megjegyzés:

  1. kissé bonyolultam de tegnap szétvágta az a nyamvadt lámpa a kezem meg a pofámat mnegkarcolta (Y)
    XD Megint letiltottál... XD

    VálaszTörlés
  2. tudod h nem az én hibám a tiltás... csak ha nyavalyog itt mellettem akkor muszály :S de nyugi majdcsak begyógyul XD és amint tudok majd újra rendesen mozogni elmegyek pc vadászatra XD

    VálaszTörlés
  3. me mi történt? XD téged is elkapott egy robbanó metró lámpa? XD

    VálaszTörlés
  4. jah nem nekem csak a vesém szarakodik megint görcsöl és alig birok mozogni de am semmi gond a kórházban meg adnának egy szurit és kész de annyira lusta vok bemenni meg am is nem is szeretem annyira a tűket XD meg nem is tudnék addig elsétálni majd csak elmúlik

    VálaszTörlés
  5. uhmmm.... ilyennkor butus vagy...
    Asu megint regelt három fb-t csak h kockulhasson?

    VálaszTörlés