2011. november 16., szerda

Szinkron és új Dia....


Nyos tegnapi napon, 15-én ismét összejöttem Mizuval, köszönhetőleg annak, hogy ott voltam vele a buszmegállóban "beszélgetni" 2 órát. Komolyan vicces volt! Felül is múlta a suliban tátott szájjal néző embereket, hogy: "Hé nahát, ez a Dia?"


Szóvall nem kevés arcot láttam meglepődve.

Egész nap bevoltam csavarodva. Minden szünetben Mizut kémleltem, vajon merre lehet, és jéh nahát várnom kellett kicsit. XD Én meg eszeveszettül rohanok reggelente h láthassam, ééés általábann benn sincs. XD Mind1. Ezek ilyen exra lényeges dolgok, mint például leállt a zene, de m1.
Hát nos m1. Áhh alig tudok írni, tegnap szét szinkronizáltam az agyam, ma meg eljutottam, addig hogy azt a bizonyos trágár szót kimondjam... Epic... 
Hm el is maradtam a zenével... Látjátok milyen vagyok? >< ehh.
Ez az ami mostanában indít. Ha már Korn remix, akkor kívülröl is tudom! :$


Mai nap is nagyon ari volt. Bementem, és hm nemtom melyik szünetebn, 2. vagy 3., de olyan erővel lerohantam Mizut... ami valahogy úgy nézhetett,m ki hogy ő egy szerencsétlen áldozatként jön be a kapun én meg azzal az erőmmel elrugaszkodom a faltol, szökkenek, ugrok és hopp, már Mizu nyakába csimpaszkodok. XXD Áhj... basszus voltam én már ilyen gyerekes? meg ömm őszintén CSINÁLTAM ILYET??? XD nemmm... ^^

Uhm nem tom, de olyan energiámm van! :D:D Csacsi szerencsét hozott nekem megint, mint múltkor törin.... (most magyarnál) gyorsan írtam puskát, csacsit betettem a nyakamba, erre nincs doga! Vííí. XD Komolyan meghülyültem. :D:D Hehe. :D

Nah stílus változás. Elegem volt a sok színből, és ezt valszeg a tél hangulata okozza. Egyre hidegerbb, annál pörgősebb és komorabb vagyok. Talán ennek köszönhető h megváltam a szőkétől, valszeg örökre! Nekem nem kell. Maradok ilyen, ez illik hozzám! :D

Nos újjabb híreket tudtam meg ma is a multamból. De nem érdekel. Lassan csak röhögök rajta. És ma is kapok egy üzit, h Asunak hozzam a pc-t.... Mert milesz? Komolyan keresse meg azt amit régen adtam azt csá... ... bááár az spirál volt, de nekem mind1....
Ekkor homályos egy kép,

 ha az egoizmus kiüt belőle.
Jó kis rajzóra volt az basszus! 






Mi a fenét tehet az ember ha van pár képe.... XD najó, nekem annál több van. :D:D NBemsokára megyek aludni is, ami azt jelenti, hogy gondolkodhatok a holnapi napon.... Ejj hosszú lesz ez!
Tanultam is ma valamit: Reggel érdemes a buszon lenni, mert olyan emberekkel is beszélgetsz, akik megszívlelendőket mondanak. :D
Olyan kicsinek érzem magam lassan...
Holnapi program egy része: Suli, Mizu, Bundik, Szinkron...
Nem haladtam vele. És miért? elbaszódott a mikrofonom... holnap vennem kell egy újjat. Hurrá. -.-" XD Nyos mostmár tényleg igazán lépek, és így zárásként csak ennyi:
Legyetek jók ha tudtok, a többi nem számít!
Szeretlek Mizu! (L) Baka (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése