2011. június 26., vasárnap

4 év... Veled :$

4 éve ismerem Norbit. 3-szor jártam vele, az első pasim volt. És amióta ismerem, 4 év telt el. Az egyetlen ember aki nem mondta meg soha hogy mit kéne tennem. Ezért is bármit elmondtam neki megtartotta magában. Az első conomra ő kisért el. Hála neki volt 3 nagyon jó évem. Egy jó napközis táborral kezdődött, utána jártunk, szakítottunk. 2 év múlva megint összejöttünk. A kettő között nem volt pasim... de mindig megtalálom mikor szükség van rá. Utoljára 1 éve nyáron láttam. Neki köszönhetem az első msn-em. Ma beszéltünk 1 év után először és komolyan mondom nagyon hiányzott! De szeretném ha lenne még pár ilyen barátom mint ő... Mindig tudta hogy mikor hol és mit kell tennie. A legjobb vicceket mondta nekem és mindig megnevettetett. Még mindig emlékszek a hangjára. 1 év... vajon mi van vele azóta? Nem tudom de nemsokára kiderűl. Ha soron követném mi történt velem eddig, akkor egy-két nap eszembe is jut... pl mikor végigsétáltuk a szilast... Imádom ő tényleg egy nagyon jó barát. Elvesztettem kettőt, újra rátaláltam egyre de még mindig sírok... Mindig tudtam hogy fogok vele újra beszélni, de hogy most, na háh azt nem hittem volna...


1 éve ismertem meg a teret, a bandát, a 20. kerületet. Olyan sok minden történt! Mind hiányoznak! Már csak két hónap és suli... vajon mi lesz ott? Félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése