2011. június 26., vasárnap

Eseménydúús nap.

Inu elköszönése utánegyre inkább felráztam magam, épp ezért próbáltam magam lenyugtatni, nem ment. 
Bitorlón elkeztem a macskám bevezetését, mármint elkeztem játcani, az igaz hogy estére már nem olyan kedélyesek, meg kevesen vannak mindig amit uutálok. Hát a szerepjátékon belül Yondit bevontam az állatokkal való játékba, én mint macska ő mint kutya. És utána a kutyus meg a cicus egymásba szeretett. Mit ne mondjak, tök jó volt. Jól éreztem magam. Elszabadítottam néhány olyan képet, amivel jól éreztem jobban magam. Király volt! De végülis ez az egész zórakozás volt, amiben jól éreztük teljesen magunkat.. :D
Végül a végkifejlet ez lett: Neko és Jondi:
Szóval mint mondtam jól éreztem magam. Utána beszéltem hosszan Jondival, bár igaz, hogy még most is vele társalgok. ^^ Úgy érzem visszakaptam egy nagyon nagyon jó barátot! Mint fenn is látszik. De a mégjobb hogy beszélgetünk mikrofonon... márha a gép engedi... XD


A lábam rohadtul fáj, mint mikor azt mondják a vérző sebre h hamar eláll és mégse... hát ez meg még mindíg fáj. és a balesetem után, miután elestem, két kiálló csontot véltem felfedezni... Aaaztarohadt! Hát balhétcsaptam h menjünk most kórház, de mégse... mert holnap még az orvos is benn van. Hurrá vissza műtét styleba.


Megtaláltam a cp-m és ez már biztos. Megígértem füvinek hogy Holdfény conra Miszti leszek Pokémonból. Hát csalódnia kell, mert Espeon leszek Pokémonból. Ha már a főcímdal megvan és imádom... XD itt egy kép kb a cpről...:
Nah szoval ez az a cosplay ami lessz. A fül nehér kihívás, a felső rész nem annyira. Lila anyagom tömérdek van viszont :D szóval vigyázz con! Megyek!


Imádom Jondit. Mindig is vele tudtam elbeszélgetni. Na de most a tegnapi Ns-ről. Tegnap volt Nippon Shoxx 27.#. Vagyis én kihagytam, mert aput nem mertem megkérni hogy vigyen el, ráadásul fura is lett volna... Nah de mind1. Ez nem olyan lényeges... Nándi. valami olyanról dumált h egy srácnak alkoholmérgezése volt... hát ott én lementem majdnem hídba... Jó igaz h előfordul... Nah m1 kár hogy kihagytam mert tuti jó buli volt!^^




Most erről a képrő fogok beszélni. Hamarosan 1 éve lessz, hogy Inut megismertem... És most ez pont jó arra hogy leírjam mit éltem át ebben a kilenc hónapban vele... hamár még barátként is elvesztettem.
Először ismertem meg magamban olyan érzést mint szerelem. Mert ő elötte nálam ilyen nem volt naon. A képen néhány szimbolikus tárgy: Csacsi, Sál, cipőfűző, Sapi és Hajgumi. Az első farsangunkról jöttünk hazafelé. És jól sikerült nap lett. Bevallom hiányzik és azt kérdezem magamban, hogy miért tette? Nem kapok választ. Üvöltök, Sikítok, de miért? Úgy távozott, ahogy megismertem... gyorsan. Az ember akiről sokat hallottam és akiről még sokat fogok... Nem fogom elfelejteni... Még ha akarnám se. De ha akarunk valamit az nem történik meg... nem igaz??? Hát fogalmam nincs. I o n e s c u Máté nem feledem el a szépet!

3 megjegyzés:

  1. őő ezzel a "balesetes" szöveggel, kinek akarsz hazudni?
    magadnak vagy azoknak az "olvasóidnak" xd akik ezt a sztorit már rég ismerik... ja és ha elesel csak úgy nem lesz mind a 2 lábadban nyilt törés..xd

    VálaszTörlés
  2. XD nem nyilt törés XD csak szarrá törés XD mert az ugro és lábközépcsontom tört és nevezhetem balesetnek pláne h (van aki kiváncsi rá valaki nem...) és én inkább mondom balesetnek minthogy mindenkit okoljak... Pláne azokat a személyeket akiket gyűlölök és még ekkor se tudja senki h kik azok :P

    VálaszTörlés
  3. hazudni akarok amúgy magamnak... de részemről ez inkább "balesett.." mint hogy "esett.."
    ráadásul szebben is hangzik :P

    VálaszTörlés