2011. június 29., szerda

Utálom az unalmat.

Utálom-utálom-utálom-utálom-uutálom!

Ez az egész hét kikészített. Egy legjobb barát elvesztése és valószínűleg nem látom már soha az életben. Ugyan az az ember lebasz, hogy nem törődöm vele.<--- Annyira unatkozok, hogy van ezeken mit gondolkoznom.

Felmentem facebookra. Nem használtam. Majd Inunak elkezdtem írni, majd megint írni és megint. És az jutott eszembe most szép lenne együtt nézni ezt a kurva naplementét... Megnéztem mind a négy shufflés videóját és most megint körülbelül a fejemen állok és becsavarodok, mint DeathNote-ba Ryuk az alma megvonástól. Nem tudok mit csinálni! Egyszerűűen megint írni akarok, meg szerepjátékozni, de nem tudok. :(:( 

A blogomat kiszíneztem, hát ez se normális dolog :P inkább abbnormális. :P

Nyáh visszakászálok a stepmania elé, hát már am se tok mit csinálni! :(:(

Bye Bye kockák és oyasumi minna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése