2011. június 30., csütörtök

Ismét itthon

Ismét otthon vagyok de most hosszabb ideig. Otthagytam vanesszát, a fűzős csapatot, de nagyon hiányoznak. Hiányzik Vaninak a jótanácsa xD bár sosem fogadok meg tanácsokat, csak kivételes esetekben xD.

Elmentem onnan és sokkal rosszabb fáj a szívem, esik az eső meg minden és olyan rossz lesz hogy senkivel nem tudok beszélgetni. :'(:'(:'(:'( 

Saját mankóm van, plussz 12 karkötőm. Hát igen látszik hogy naaon unatkoztam benn.

Jelenleg stepmániához most töltöm az új frissítéseket, vagyis jobban bekockulok... Egen hát ha nincs mit tenni.

Álmok. Valamiért mielőtt felkelek mindig azt álmodom hogy meghalok. De csak is akkor mikor a legjobban érzem magam és mikor Máté elöttem van. Pl.: Mátéval beszélgetünk, éppen átölel engem fejbelőnek, és azt a dermedt arcot.... istenem hát kiakadááás. :(:(

Nyááá ma még leszek... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése